Dejvid Bouvi je bio poslednja velika liÄnost u dugom nizu engleskih autorskih liÄnosti koje su se rokenrolom bavile. Njegova sublimacija engleske Å¡kole mjuzik hola i ukrÅ¡tanje sa rokerskim iskustvom dali su neverovatne rezultate u trenutku kad je ceo svet postao televizijska scena – pogodna za kontinuirani vodvilj, u kome razne liÄnosti koje igra on sam govore o stanju duhova u savremenom dobu. Posle njega, a on se oprostio sam od sebe pesmom Ashes to Ashes(1980), polako je poÄinjalo tzv. New Age of Pop, obznanjeno dolaskom MTV-ja te iste godine. Kratki talas „novog romantizma“ u kome su se svi – listom – ugledali na Bouvija, samo je najavio vreme brutalno proraÄunate pop muzike, muziÄkog parnjaka blockbustera Novog Holivuda, Äija era ne prestaje do danas.
Ali, u vreme u kome govorimo, Äak je i industrija joÅ¡ umirala od sreće kada je imala pred sobom znaÄajnog autora kome se bezgraniÄno veruje, i koji ima masu sledbenika Äija ljubav obezbeÄ‘uje tiražnost izdanja, joÅ¡ i pre nego Å¡to se uÄ‘e u studio. Dejvid Bouvi je bio istovremeno zlatna koka industrije, ali i poslednji paženi veliki autor, bar u engleskim okvirima. Posle njega je doÅ¡ao… ko? Osamostaljeni Fil Kolins? Induvidualnost koju je slavio Bouvi biće zaboravljena, on će se svesno prilagoditi novom, globalno ustrojenom tržiÅ¡tu pop muzike koje je najavilo umreženi svet kakvog danas prepoznajemo. Mada nije važno za ovu priÄu, engleska pop muzika će patiti od nedostatka vrhunske, svetski poznate samostalne muÅ¡ke pop zvezde, sve do danas. Piter Gebrijel, Brajan Feri, Džordž Majkl, Robi Vilijams, niko od njih nije sam postao zvezda vukući sebe za kosu uvis, nego je to postao izronivÅ¡i iz neke grupe i sledeći Bouvijeve putokaze.
STROGOÂ NEKONTROLISANI
Bouvi je bio prva rok zvezda koja uopšte nije pevala rok. Mislim, Mik Ronson i Karlos Alomar su svirali s njim hard i fanki rok iz petnih žila i savršeno, Bouvi je to voleo i klimao glavom pored njih na sceni, ali se sve svodilo na ljubav na daljinu, koja je imala svoje mesto u predstavi.
Ako je u neÄem bio vesnik novog doba, Bouvi je to bio u pretvaranju imidža i nastupa u rok izraz za sebe – koji, naravno, ne bi imao sadržaj bez savrÅ¡eno izluÄ‘ujuće muzike, ali je bilo jasno da je jedinstvo vizuelne i audio kreacije (Äak uz reÄi izgovorene u intervjuima) ono Å¡to Äini njegovu umetnost. Bouvi je, naime, otkrio da je velika umetnost zasnovana na poigravanju sa kontekstom i oÄekivanjima posmatraÄa – neće dugo proći i svi će otkriti da je kreiranje konteksta u kome se radi glavna umetniÄka praksa u novim vremenima.
Dalje veliko otkriće u tom smeru bilo je neÅ¡to Å¡to bismo morali da nazovemo neverbalnom pop muzikom. Za razliku od velikih pesnika roka, od Dilana, preko Janga, MiÄel, Rida, Popa i drugih, Bouvi je uveo oblast vizuelnog u rok izraz na dotad neviÄ‘en naÄin – sve njegove pesme imaju visok asocijativni naboj, i zasnivaju se na nagoveÅ¡taju i atmosferi, jednako kao i na reÄenom. U tom smislu je Bouvi operater neizrecivog i izmaÅ¡tanog – onaj koji je ljudima nagoveÅ¡tavao da bi se njihovi najdivljiji snovi mogli ostvariti, i i te kako je rokenrol autor u najužem smislu, ali u doba kad je televizija preuzela primat komunikativnog sredstva, nagoveÅ¡tavajući interaktivno doba interneta. Kao neko ko je jednako inspirativno vladao vizuelnim porukama, pokretom i odećom, te stavom tela, isto koliko i reÄima, Bouvi je bio perfektan performer za doba u kome reÄi viÅ¡e nisu bile važne. S druge strane, mada je prvi shvatio da ko kontroliÅ¡e slike i pokrete, kontroliÅ¡e i emocije, mislim da Bouvija ipak treba gledati iz danaÅ¡nje perspektive kao nekog ko je branio Äast reÄi i njihov smisao u puzećem dobu TV slike, koje nije dopuÅ¡talo mnogo toga da se izgovori, jer je vreme postajalo sve skuplje.
Na kraju je doÅ¡ao i treći Bouvijev prodor, kao prve muÅ¡ke zvezde koja je pokuÅ¡avala da komunicira sa svojom drugom stranom, Å¡ta god ona bila. U svakom sluÄaju, mnoge karakteristike koje bismo u klasiÄnom obrascu ponaÅ¡anja naznaÄili kao bliže ženama, ovde su prvi put izaÅ¡le na scenu kao deo rok mita. Džoni MiÄel, Dženis Džoplin i Dejvid Bouvi su formulisali razne strane rok ženskosti, ako je shvatimo kao rodnu oznaku, a ne pol.
A onda bi uvek doÅ¡ao taj glas, nezaboravan u svom podilaženju Äulima sa svih strana, koji je neÅ¡to imao da saopÅ¡ti samo nama.
SAM SA NJIM U SOBI
Stariji su uvek priÄali o inteligenciji i umetniÄkoj odvažnosti koju je Bouvi predstavljao u pop muzici, o nepredvidivosti i genijalnom izboru inspiracija koje je ukrÅ¡tao na dotad nepoznate naÄine, te o uvoÄ‘enju kemp pristupa na velika vrata, ali mi mlaÄ‘i smo znali da nam se naprosto on obraća. Svaki singl koji je puÅ¡tao, opisivao je naÅ¡ život, delujući kao poruka u moru koja je doplovila na naÅ¡u previÅ¡e daleku obalu. Delikatan humor kog uglavnom dosadni Amerikanci nisu mogli ni da detektuju, bio je mnogo viÅ¡e zaÅ¡titni Bouvijev znak nego bilo Å¡ta drugo, a oÄigledno nepoÅ¡tovanje bilo kakvih konvencija govorilo nam je da život može uzeti bilo kakav oblik, ako se samo potrudimo – i da sve zavisi samo od nas.
Koliko mu se verovalo u tom momentu pokazuje njegova fiziÄka pojava u filmu Kristijana F – Deca sa stanice Zoo, odnosno zanosni momenat kad se Bouvi pojavljuje na sceni nekog berlinskog koncertnog prostora i zapoÄinjući pesmu Station To Station obraća Kristijani F, nadnoseći se nad nju u punom otuÄ‘enom sjaju svoje trenutne stejdž persone. SVI smo tad mislili da se Bouvi obraća samo nama i govori samo u naÅ¡e ime – pomenuti film kao film i nije bio važan, osim po Äinjenici da smo u tome trenutku svi u Beogradu većma bili sliÄno obuÄeni kao i deca u njemu, ali je trenutak u kome Dejvid Bouvi sa scene gleda Kristijanu koja se probila u prvi red i peva u njenom smeru, bio jedini opis magiÄnog jedinstva koje rok autor pravi sa svojom publikom, a koje smo dotad imali priliku da vidimo ispriÄano filmskim jezikom. Tajna da smo svi zvezde bila je jednom zauvek podeljena izmeÄ‘u njega i nas.
Uskoro će postati oÄigledno da mi sami igramo u njegovim pesmama i zato ćemo ga tek zavoleti… i postati „heroji“.
BERLINSKO PLAVO
Berlin – savremena geografija nam kaže da je grad i dalje neispitan, prijateljski zavodljive dekadencije, koja se tek krije iza novih graÄ‘evinskih poduhvata. ÄŒesto kažu da je Berlin grad koji od većih metropola najviÅ¡e liÄi na Beograd – ne znam da li je baÅ¡ tako, ali je Äinjenica da je reÄ o gradu koji se uvek iznova gradi, Äiji oblik i lik nisu toliko bitni, koliko su bitni tamoÅ¡nji ljudi, malo ekscentriÄniji od uobiÄajenog nemaÄkog pogleda na stvari, kako to već velegrad u kome morate Å¡trÄati da biste opstali može nametati. Parkovi su Äudesno mnogobrojni, a sam grad u stvari ima pet ili Å¡est centara, od kojih nijedan baÅ¡ ne preteže… U Berlinu je i sad lako izgubiti se i stvarno i figurativno, jer zahvata zbilja ogromnu povrÅ¡inu, a krajevi koji ga saÄinjavaju su kao kolaž nabacan odozgo, svaki ima svoju jasnu istoriju i identitet, ali ne nužno i meÄ‘usobnu vezu. Podeljen zidom, vraćen pop kulturi jednim potresnim albumom Lua Rida, sjajan kao izlog uperen ka komunizmu, sedamdesetih je Zapadni Berlin bio Diznilend hladnog Rrata, mesto na kome se Äinilo da je sve moguće i niÅ¡ta nije moguće – istovremeno.
PozoriÅ¡na pop predstava koju je tokom te decenije izvodio, zamalo je u nekoliko navrata doÅ¡la glave Bouviju – a u trenutku kad je pobegao u Berlin, bilo je to kao da ste iz kućnog pakla droge istrÄali u park gde sede sve sami dileri; u svemu tome najvažnija je bila promena i relativna medijska anonimnost koju Bouvi nije nigde drugde doživeo tokom sedamdesetih. Tako je mogao da pokuÅ¡a neÅ¡to sasvim novo i trilogija albuma nastalih sa Brajanom Inom kao producentom (Low, snimljen u Francuskoj, te Heroes i Lodger u Berlinu), bila je njegov poslednji veliki autorski poduhvat. Potom je 1980. usledio već pomenuti testament zvani Scary Monsters and Super Creeps, joÅ¡ nekoliko singlova – i odjednom, svesno bezliÄni audio stiropor Let’s Dance, koji 1983. donosi zauvek najnovijeg Bouvija, spremnog da pozira kao optimistiÄna zvezda svakodnevnog potroÅ¡aÄa i snimi spot svakog dana, shvatajući da je u tom trenutku video-spot postao ogledalo pop zvezde i njen kraj.
Ali, u trenutku o kome priÄamo, krijući se u ovom uvek graniÄnom gradu od troÅ¡ne prepoznatljivosti, sa drugarima meÄ‘u kojima je, naravno, bio Igi Pop, i ko zna ko joÅ¡, Bouvi je verovatno bio opÄinjen neobaveznošću ugoÄ‘aja i mogućnošću da se stalno istražuje i nalazi neÅ¡to novo u njemu. Pa Äak i da Äovek sretne svog dvojnika.
I mada je beskonaÄna serija Å¡okova kojima je izlagao javnost i svoje fanove iÅ¡la daleko u otvaranju novih stranica ispitivanja pocepanosti, odvojenosti i praznine, i mada je on sam nekako uspevao da premosti sve jazove, i mada je već bio poznat Å¡irom sveta, makar kao joÅ¡ jedan iz plejade eklektiÄnih engleskih ekscentrika, Bouvi je postao ime koje je nadraslo sve sopstvene pretenzije tek kad je stigao u Berlin da u njemu snimi Heroes, ploÄu koja se izdiže iznad vremena koje opisuje, kao trijumfalna kapija malih, životom ophrvanih i pre nego Å¡to se život desio.
U Zapadnom Berlinu tih dana, na vetrometini politiÄkog obraÄuna zvanog hladni rat, od malih nogu svestan socijalnih razlika, ali i vrlo bolnog bankrota koji je preživeo sredinom sedamdesetih, posle mnogo godina rascepa izmeÄ‘u pop lika koji je stvorio i voleo i sebe samog koji je tražio mir da bi se izrazio, Bouvi je mogao da speva pesmu i album opet o sebi koji deluje kao metafora za sve druge. Sva drama i jedina moguća pobeda takozvanog malog Äoveka sastoji se u prevazilaženju granica, a najveća pobeda koja može biti data jeste pobeda nad unapred zadatim. Album Heroes je zato ploÄa o razlikama koje nas dele i uslovljavaju: kao Å¡to svako zna, mi smo svi odreÄ‘eni i omeÄ‘eni, a koliÄina granica i ograniÄenja koje nam diktira sama Äinjenica gde smo roÄ‘eni, u kojoj kulturi, u kakvom podneblju, Äak i sa koje strane ulice – tako je fantastiÄno velika, da je jasno kakav je apsolutni zlikovac svako ko na postojeće granice dodaje nove. IzmiÅ¡ljanje ograniÄenja unosan je biznis nekima, ali obiÄnom svetu sasvim sigurno nije potrebno viÅ¡e ni jedno jedino, jer i sa ovim Å¡to ima ne zna kako da izaÄ‘e na kraj…
Ova himna hrabrosti koja je potrebna da bi se rascep preskoÄio bar na trenutak, snimljena je u studiju koji su nazvali Hansa pored zida. MuziÄki studio je zaista bio na puÅ¡komet od sovjetske vojne osmatraÄnice, odakle se dvogledom pratilo Å¡ta se radi kad god bi muziÄari pomerili zavese, a sa prozora su se mogle ne samo videti nego i omirisati puÅ¡ke… Uz sve to, radilo se o prostoriji Äiji je parket pamtio gestapovske Äizme, jer je sala nekada služila kao sala za policijske balove. Koju bolju podlogu možete poželeti za oslobodilaÄku fantazmagoriju o ruÅ¡enju granica?
[youtube]kELe37YqtzA[/youtube]
I danas, kad pogledate mrÅ¡avog i utegnutog Äoveka koji u rudimentarnom TV spotu iz tog vremena peva ovu pesmu stojeći u mestu i lelujajući se lagano kao da će se otkaÄiti od svojih nogu, znate da je Heroes onaj momenat kad je Dejvid Bouvi iznikao iz artistiÄke magme, ne svakom razumljive, da bi rekao neÅ¡to trivijalno istinito Å¡to se urezalo u svest i onih koji nisu sluÅ¡ali muziku, osim usput. Zakon novog doba i neka vrsta buduće sudbine svih nas bili su sadržani u toj želji da se bude heroj na jedan dan, makar samo igrali u toj pesmi Äije se pravo ime – nikako sluÄajno – nalazi pod navodnicima („Heroji“, a ne Heroji).
Mnogo je reÄeno, a nikad dovoljno taÄno, o njegovoj potonjoj karijeri svetskog superstar pevaÄa i profesionalne zvezde, uglavnom ispraznoj karijeri do danaÅ¡njih dana, no viÅ¡e nego zasluženo naplaćenoj – ali zar nije Dejvid Bouvi sam najbolje ocrtao sudbinu svih iz predgraÄ‘a potroÅ¡aÄkih nada kad je sažeo epitafni refren za ceo naraÅ¡taj: „Možemo biti heroji – bar na jedan dan.“ Mislio je na sebe, ali kad god je mislio na sebe, govorio je za nas.
U već pomenutoj svojoj poslednjoj važnoj pesmi, Ashes To Ashes iz 1980, Bouvi je takoÄ‘e komentarisao samog sebe opraÅ¡tajući se, i silazeći iz božanske nepredvidivosti u profanu oÄekivanost, pozvavÅ¡i se na svoju majku, koja mu je navodno govorila da se ne Å¡ali sa Major Tomom, jer je junkie – reÄ je o prvom liku ili glumcu u jednoj njegovoj pesmi (i prvom hitu: Space Oditty 1968). Ova vrsta iscerene iskrenosti prema sebi, razoružavala je kritiÄare i joÅ¡ uvek je retko viÄ‘ena vrsta komunikacije sa sobom na javnoj sceni, u kojoj autor komentariÅ¡e sebe kroz likove koje je stvorio (a onda dopuÅ¡ta da se likovi komentariÅ¡u meÄ‘usobno i generalno vode život za sebe). ÄŒitavo pozoriÅ¡te, koje je bilo potrebno da Dejvid Bouvi preživi sopstvenu satiruću ambicioznost i potrebu da neÅ¡to kaže svetu – hvala bogu, da je uspeo. Å to je iÅ¡ao dalje, svi ti likovi su se na kraju viÅ¡e vraćali u njega, dok nije ostao opet sam Bouvi. Nazovi heroj.
PAST FUTURE
Izdat na samom kraju 1977, Heroes je bio album godine i u NME-ju i u „Melodi mejkeru“, oba najuticajnija muziÄka lista u Engleskoj, Å¡to se stvarno nije dogaÄ‘alo svaki dan.
Berlin je, viÅ¡e od svega, sedamdesetih bio idealan simbol dekadentnog bespuća u koje je svet zapao, a u kome smo mi zaspali, bez nade da ikad izaÄ‘emo. „Heroji“, ili samo ljubavnici, samo su tu mogli da obnove romantiÄne mitove koji drže dvoje ljudi na okupu, a ja i dalje verujem da iskljuÄivo oni istinski mogu da spasu sve. Bouvi je sve uložio te godine na tu kartu i dobio je neÅ¡to Å¡to nikad nije imao – ne samo obožavanje vernih, koji su ga joÅ¡ viÅ¡e voleli zbog tih sitnih otkrića velikih slabosti u njegovoj navodnoj otuÄ‘enosti od sebe i ljudske rase, već i, najzad, razumevanje većine za njegovu poetiku skrivanja iza maski koje u stvari i nisu maske, nego serija facijalnih grÄeva pretvorenih u poze, jednog Äoveka koji traži predah od svih pritisaka.
PloÄa „Heroes“ u stvari je social fiction studija, inspirisana atmosferom snažnih antiutopijskih knjiga, od Orvela i Zamjatina, preko Borouza do tek dolazećeg Gibsona (Å¡to je već bilo nagoveÅ¡teno na starijem albumu Diamond Dogs,1974). Enki Bilal sigurno misli na krajolike opisane ovom ploÄom kad slika svoje stripove u kojima se bunilo sivila IstoÄne Evrope pretvara u vertikalne bajke o vanzemaljcima koji utiÄu na naÅ¡e živote. SliÄno tome, Bouvi se, posle epohalnog otkrića unutraÅ¡njeg SSSR, kojim su on i Igi Pop proputovali jednog proleća 1976, u Berlinu naÅ¡ao u prepoznatljivo sumraÄnoj gradskoj stvarnosti, zamazanoj nemoćnošću: već mu je bio jako poznat taj miris kupusa kojim poÄinje 1984. Ova ploÄa tako predstavlja najbliže Å¡to je Bouvi ikad uspeo da nam priÄ‘e.
Ona takoÄ‘e afirmiÅ¡e rokenrol pogled. Ukoliko postoji neÅ¡to kao rokenrol pogled na stvari, on je bio zapeÄaćen i poslat kao poruka u svemir XXI veka upravo u pesmi Heroes – njena himniÄnost je u skladu sa prividnošću slave koju opisuje, a koja je sudbina mnogih danas. KlasiÄna u svojoj grandioznoj repetitivnoj glasnoći, pesma Heroes je motoriÄna verzija istorije celokupne rok kulture. Njen osnovni muziÄki motiv se ponavlja i ponavlja, ali nikad se ne zavrÅ¡ava i nikad ne postaje dosadan, sve dok i minimalne promene pri pevanju ne poÄnu da prave razliku izmeÄ‘u neba i zemlje. Rokenrol liÄno ÄuÄi sklupÄan u njoj.
Ostale pesme sa reÄima na ploÄi Heroes, ljubavne su priÄe u izgubljenim vremenima. Svaka ima motiv doticanja ljubavi i spoljnog nasilja koje preti da ugrozi život zaljubljenih. Kako je nasilje neimenovano tako je i ljubav neimenovana – nasilje se pojavljuje kao stalno prisutna tenzija niskog intenziteta koja može pogubno da eksplodira, a ljubav je serija strasnih slika. DobrodoÅ¡li u zonu u kojoj i sad živimo, gde nema kola, devojaka i snova iz predgraÄ‘a, tih nekadaÅ¡njih jarkih slika naivnog rokenrola. Uvodna Beauty And The Beast kaže: „Thank god heaven left us, standing on our feet“, diktirajući raspoloženje do kraja u ovoj sagi o neznanim junacima strasnih poraza.
Ta strast u mraku jeste ono Å¡to uznosi ploÄu Heroes do visova sa kojih nema povratka u proseÄnost bilo koje vrste. Vrela tama koju ona nudi nije ubeležena kao sadržaj ijedne druge ploÄe, i ti ritmovi u kojima se belaÄko tutnjanje meÅ¡a sa zverskim sinkopama crnaÄki opuÅ¡tene ritam gitare Karlosa Alomara, gutaju svaku Bouvijevu nedoumicu, izoÅ¡travajući viziju jednog sveta po kome hodaju ljudi ukleti mestom na kome žive, ali svejedno puni jakih, životinjskih strasti. Nije ni Äudo Å¡to je prvi veliki hit singl novoizmiÅ¡ljenog straight pop Bouvija u materijalistiÄkim osamdesetim bio za Cat People, saundtrek za horor filmsku simfoniju o ljudima koji su robovi sopstvenih strasti, toliko jaÄih od njih da im briÅ¡u sećanja na normalno ponaÅ¡anje (a koji su, na sve to, poreklom iz ovog podneblja).
JUGA DO TUGA
Dokumentovano je kako je Bouvi nagovestio pankerske ekscese svih vrsta (svi su voleli lik Zigija Stardasta – kad pogledate Bilija Ajdola ili Sijuksi Sijuks, to odmah znate), sve do Nirvane (pogledati omot The Man Who Sold The World, na kome nosi haljinu, baÅ¡ kao Kobejn mnogo kasnije) – ali dubok utisak koji je ostavio na beogradski noćni život sedamdesetih (Äasopis „Izgled“, grupa Kozmetika) nije možda najbolje objaÅ¡njen. U jednom periodu kad je u nekadaÅ¡njoj Jugoslaviji partijska diktatura poslednji put snevala o potpunoj kontroli druÅ¡tva, u vremenima posle 1974. kad je obraÄun sa opozicionarima svih vrsta bio neka vrsta dnevne obaveze koju su proraÄ‘ivali mnogi Äija su deca sad na vlasti, tadaÅ¡nji režim je svesno podsticao potroÅ¡aÄke impulse. Povoljni krediti, besplatni stanovi, džabe put u inostranstvo – vidovi korumpiranja stanovniÅ¡tva ne mogu se ni nabrojati. Upravo je pakt koji je Tito sklopio sa narodom i poÄivao na lažnom standardu do kog se doÅ¡lo bez muke i rada, i to je najveći trik koji je drug Tito izveo – pogodio je želje ovdaÅ¡njih trudbenika, koji su, kao i on nekad davno, želeli malo leba bez motike, i to im je i dao. Å to je dovelo do toga da i danas taj period u kome su evidentno živeli u laži, mnogi smatraju zlatnim periodom svog postojanja. Nije li onda i Tito u neku ruku bio performing artist?
Verovatno, ali bilo mu je lako, jer u sferi politiÄkog izražavanja nije bilo dozvoljeno nikakvo organizovanje, niti je iko smeo iÅ¡ta da kaže ili radi mimo Partije – tako se neophodna kritika pojavljivala iskljuÄivo u vidu kakvog-takvog metaforiÄnog jezika. Stoga je Partija intervenisala meÄ‘u masama dajući ljudima materijalna bogatstva koja su nabavljena stranim kreditima, minimizirajući moć metafore, guÅ¡eći bilo kakvu mogućnost pobune kroz potkupljivanje. U tom trenutku, kad su – naravno, samo naizgled – svi mogli da imaju kola, stan i idu na letovanje, bilo je neobiÄno teÅ¡ko razlikovati se, jer su sve razlike bile relativizovane. Domaće rok grupe uredno si mogao da vidiÅ¡ na festivalima zabavne muzike i radnim akcijama. Å ta je onda ostalo da pokažeÅ¡ kako ne pripadaÅ¡ tom miljeu?
Bouvijevo obećanje glamura sa stavom, ali lako dostupnog glamura, koji se zasniva samo na ideji sopstvenog vizuelnog izraza i inventivnom oblaÄenju, bilo je revolucija bilo gde – Äinilo se da svako može da izmisli sebe. U Beogradu je to naiÅ¡lo na zapaljivo tle dovoljno bogate dece iz vila na Dedinju koja su mogla sebi da priuÅ¡te privatne žurke sa presvlaÄenjem i Å¡minkanje, rok galamu, ali udaljenu od mužjaÄko-radniÄkog Å¡timunga većeg dela rokenrola. Neobuzdane intelektualne pretenzije su se podrazumevale, neÅ¡to Å¡to u ploÅ¡nom svetu naÅ¡e danaÅ¡njice viÅ¡e niko i nema, i ovaj grad je u vreme albuma Heroes, vrlo brzo bio pun glumaca u njegovim pesmama, raznih „heroja“.
Zaštićena deca Beograda u Bouviju su videla svetitelja koji je obećavao da je život nešto više, nežnije i svetlucavije od onoga što se videlo svuda okolo. Ali nije bio.
Dragan Ambrozić
„Vreme“
You must be logged in to post a comment Login